Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с регулировката на фаровете на 146 и решение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    не братле..... нормално си светят.... акоискаш обади ми се и мини някоя вечер през нас да ги регулираме чат пат, ако са здрави водачите на новия фар.
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

    Comment


    • #47
      Има едни реглажи на самия фар от задната му част за кръстата отверка
      2 са,единия е във външната част а другия в средата.
      Този в средата е за височината-НА ТЪМНО НАВИВАШ И ВДИГАШ ФАРА РЪЧНО да изравниш с другия, другия да ги цинтроваш по хоризонтал!
      На около 10м от стена трябва да светят в точка и на височина колкото са фаровете.
      146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

      Comment


      • #48
        и аз имам вапрос ? защо имам коп4е за реголиране на фаровете пак нямам машимки на самите фарове.пък и моите рефлектори са с4упени

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от n.ianev
          и аз имам вапрос ? защо имам коп4е за реголиране на фаровете пак нямам машимки на самите фарове.пък и моите рефлектори са с4упени
          Защото са сменяни фаровете най вероятно
          Alfa 145 1.8 TS '97

          Comment


          • #50
            Наличието на копче не означава монтирани машинки... и аз имам копче и инсталация за халогени, но си нямам такива.
            Италианска им работа.
            Ако имаш инсталация иди си купи 2 машинки на старо от Италианеца, но те имат смисъл само ако водачите са читави.
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #51
              Аз взех за 80лв ел. втора ръка като можех да взема и за 45лв механичен. а нови мисля има тук www.drive.bg
              Alfa 145 1.8 TS '97

              Comment


              • #52
                Относно ремонта на водачите на ел. фарове Хела за Алфа 145.
                1. Като си я купих въпросните плякаха яко.
                2. Взех си нови тайвански механични Депо - за 3 месеца се разплякаха, да не говорим, че не можеха да се регулират от самото начало като хората.
                3. Свалих още май месец оригиналните с идеята да ги оправя скоро, но това скоро е октомври
                Като за начало пробвах различни материали, които имах под ръка, но не успях с резбата. Взех си от Бриколаж алуминиева лайсна 1000х25х2 мм - 10 лв. Останалото, което ви трябва е малко време, флекс, бормашина, свредла за метал (3 и 4 мм), пила или шмиргел, 4 самонарезни винта 30х3 мм., силикон. Схемата е същата, като на колегата, но трябва пилене на лайсната, за да я нагодите да влезе. Моите фарове, са с малко по-различни легла за водачите от тези на колегата (скосенията са от горната страна). Може и вместо на 85мм да се отрежат на 80мм.
                Това е - успехи.
                Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от stenli Покажи съобщение
                  Днес реших да си сменя крушките и да си регулирам фаровете и открих че рефлектора съвсем свободно се движи. Свалих фара махнах стъклото и видях че са счупени сферичките които държат рефлектора към тялото на фара всякакви опити да ги залепя останаха неуспешни самата пластмаса може би от температурата е станала много крехка и се троши. Някои имал ли е подобен проблем и как се е справил точно сега фарове не ми се купуват решил съм да пробвам да направя нещо подобно на регилиращите планки от метал дано да се получи
                  Аз имах същия проблем-пласмасите бяха счупени и на двата фара.Как реших проблема-малко джаста-праста,защото не ми се играеше много-много:от стар корниз за пердета(това първо ми попадна пред погледа) отрязах две парчета по 4 см.(горе-долу,мерих на око дължината на оригиналната пластмаса без сферичката и стъблото).Върху всяко от тях запоих(с оксижен) по един болт М6(като предварително го бях заоблил с флекса),като този път мерих цялата дължина на оригиналната пластмаса.От другата страна на болта извих на горе(под 90 градуса) около 1 см. част от ламарината и го пробих в средата с бургия ф4мм.Сглобих фара,е малко по-тегаво се движеше,но за 1ч. работа толкова.Сега си реших този проблем и фаровете светят добре.

                  Comment


                  • #54
                    Ако някой иска да свали фара и да ми го даде-ще черпите по бира и ще спестите пари за нови фарове.

                    Comment


                    • #55
                      А с какво да залепя стъклото след като оправя водачите? Има ли смисъл да е температуроустойчиво (бахти дългата дума) лепилото/силикона?
                      Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                      Audi A4 1.9 TDI

                      Comment


                      • #56
                        Можеш да не го мажеш с нищо то си има нещо като елатично лепило.Но аз се презастраховах с една тънка ивица от селикон , да съм сигурен от влага че няма да влезе!
                        146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от LeoVin4i Покажи съобщение
                          А с какво да залепя стъклото след като оправя водачите? Има ли смисъл да е температуроустойчиво (бахти дългата дума) лепилото/силикона?
                          Нищо не съм лепил,сглабяй и карай-моята вече няколко месеца я карам и не е влязла и капка вода.

                          Comment


                          • #58
                            Слагайте силикон ( аз лично ползвах на Bayer - прозрачен ) Никаква вода не е влизала , държи много мъжки
                            145 1.6 ТС '97 ех.
                            145 1.9 JTD '00
                            307 CC 2.0 '04

                            Comment


                            • #59
                              Явно нещо е сменяно имам си моторчета за регулиране на фаровете, и куплунг, който отива до тях само си нямам управление от купето... засега
                              Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                              Audi A4 1.9 TDI

                              Comment


                              • #60
                                Добре де, последно какво е фи-то на шпилката?? Един казва 4мм, друг 5мм. С каква бургия да го пробия, за да знам че като се стигне до монтиране да няма изненади?
                                Как прокарвате резбата, с какво?
                                Alfa Romeo 146 Т.S. 1.4L 103hp '99

                                Comment

                                Working...
                                X